Bevlogen klantenservice: meer dan vriendelijkheid alleen

Klanten vriendelijk te woord staan is niet hetzelfde als hun probleem op korte termijn kunnen oplossen. Denk maar aan de uiterst vriendelijke, maar hulpeloze medewerkers die u wel eens aan de lijn krijgt als u bijvoorbeeld uw telefoonaanbieder belt.

Degene die de ‘call’ aanneemt, lost ‘m ook op

Gebruikelijk bij service-aanbieders is dat klanten voor elk probleem apart moeten bellen. Of dat ze via de mail of webpagina hun problemen moeten aanmelden. Normaal gesproken maakt de supportmedewerker dan een ‘call’ aan, waarna in de loop van de week iemand anders het probleem oppakt.

Drie problemen tegelijk aannemen is wel het laatste wat een supportmedewerker wil, want dat kan stressvol, chaotisch en onoverzichtelijk zijn. En toch doen wij dit regelmatig zo, omwille van de hogere efficiëntie, de kortere doorlooptijd en natuurlijk omwille van onze klanten.

SLA-tijden halen door inzet slimme software

Goede klantenservice bestaat ook uit slimme software die continu toezicht houdt op ‘calls’. Een intelligent systeem dat waakt over de klanten en hun vragen zodat er nooit een e-mail of vraag verloren gaat. Die samen met onze supportmedewerkers ervoor zorgt dat de tijden gehaald worden die afgesproken zijn in de Service Level Agreement (SLA). Zodat onze klanten met plezier hun werk kunnen blijven doen. 

3 belangrijke voordelen van onze klantenservice

  • Ook in het weekend open
  • Direct de juiste persoon aan de lijn
  • Altijd een snelle reactie, problemen worden vlot opgelost

 

Heeft u nog vragen over onze dienstverlening?
Mail ons of bel 036 5367 888.

‘5 direct toepasbare adviezen voor meer winst en lagere kosten in uw bedrijf’ 

Een greep uit het e-boek: -Dynamische prijzen met smart displays en software. -Hoe u simpel uw online reputatie bewaakt met social media tools.

iTraction_cover_e-book5

Uw privacy is bij ons gewaarborgd. Wij zullen uw gegevens niet delen.